Formand

Michael Grigo Dupont Sørensen
Formanden står bl.a. for:
- indkaldelse til og facilitering af møder i bestyrelsen,
- det politiske arbejde omkring klubben,
- samarbejde med Herlev Kommune, DIU og Herlev Eagles,
- at sikre driften af klubben,
- at understøtte alle udvalg i klubben og sikre opretholdensen af disse,
- at samarbejdsaftalen med Herlev Eagles underskrives og drøftes årligt,
- kommunikationen internt og eksternt i samarbejde med kommunikationsudvalget, og
- sponsorer til klubben, herunder kontakt til virksomheder m.fl.
Mail: formand@hlik.dk
Næstformand

Lars Ariel Mortensen
Næstformanden står bl.a. for:
- den administrative del af det sportslige i klubben for samtlige trænere i klubben,
- at bistå talentudviklingschefen, herunder for U16-Divisionen, og breddeudviklingschefen, herunder for U8-U14,
- at deltage ved behov på træner-/forældremøder på individuelt plan eller ved forældremøder,
- at medvirke til ansættelse af trænere, og
- at sikre driften af Kraftcentret og idrætsklasserne, herunder kontakt til kommune og trænere i samarbejde med formanden.
Mail: næstformand@hlik.dk
Kasserer

Per Vilstrup
Kasseren står bl.a. for:
- den økonomiske drift i klubben,
- kontingent og årsregnskaber,
- at indhente børneattester én gang årligt ifm. sæsonstart på alle, der er omkring klubbens medlemmer, herunder trænere, materialefolk og holdledere,
- at varetage kalenderfunktionen for klubben, og
- booking af klubrum for holdene, og
- Facebook-administrator og Holdsportsadministrator.
Mail: kasserer@hlik.dk
Tel.: 31606768
Bestyrelsesmedlem 1

Står bl.a. for:
- mailopsætning og HLIK-domæne, og
- rekruttering, herunder sikre at klubben tiltrækker nye medlemmer via lokal engagement, engagement i omegnskommuner, tilstedeværelse ved årlige arrangementer i klubben og på de obligatoriske dage, fx ”ishockeyens dag”, som finder sted x 2 årligt, samt afholdelse af møder med DIU og andre relevante aktører.
Mail: best@hlik.dk
Bestyrelsesmedlem 2

Daniel Thorup-Schou
Står bl.a. for:
- at sikrer at klubrummet og hallen fungerer optimalt, herunder dialog med halmændene,
- Five a side og juleafslutning for klubbens medlemmer, og
- campansvarlig, herunder afholdelse camps i uge 42 og uge 7. Sikrer de fornødne trænere til camps og skaffer frivillige til forplejning, hjælp til omklædningen og på isen.
Bestyrelsesmedlem 3

Bjarne Mikladal
Står bl.a. for:
- den administrative del af det sportslige i klubben for samtlige trænere i klubben,
- at bistå talentudviklingschefen, herunder for U16-Ny Liga, og breddeudviklingschefen, herunder for U8-U14,
- at deltage ved behov på træner-/forældremøder på individuelt plan eller ved forældremøder,
- at medvirke til ansættelse af trænere, og
- at sikre driften af Kraftcentret og idrætsklasserne, herunder kontakt til kommune og trænere i samarbejde med formanden.
Mail: spu@hlik.dk
Tel.: 51291845
Bestyrelsesmedlem 4

Brian Boye
Står bl.a. for:
- at være kontaktperson for motionsholdene (U12/18, mom hockey, motionsholdet, old boys og 2. Division),
- ansvarlig for klubbens deltagelse i Herlev festuge, og
- andre sociale aktiviteter.
Mail: best@hlik.dk
Bestyrelsesmedlem 5

Jesper Weikop
Står bl.a. for:
- at sikre at slibemaskinen er driftssikker, herunder oplæring af nye materialefolk,
- at sikre at arrangementer kan gennemføres, herunder at der er bemanding under arrangementerne i samarbejde med holdledere og den kontaktansvarlige, samt efterspørge isitd, og
- Five a side og juleafslutning for klubbens medlemmer.
Mail: best@hlik.dk
Bestyrelsesmedlem 6

Christina Hedegaard Nilsson
Står bl.a. for:
- at opdatere af holdlederguiden samt afholdelse af holdledermøde,
- administrationen i bestyrelsen, herunder ved bestyrelsesmøder, og
- at sikre vedligeholdelse offentlige skøjter og lave vagtplan.
Mail: best@hlik.dk